Få hjälp med RengöringsSystemet

RengöringsSystemet är ett omfattande program med många olika funktioner och många möjligheter. När du har fått en grundläggande utbildning i hur man använder programmet kan du få ytterligare hjälp på vår supportsida eller via vår Hotline och helpdesk om ditt företag har tecknat ett serviceavtal. Har du ännu inte fått utbildning i programmet eller om du behöver friska upp dina kunskaper är du välkommen att ringa så att vi eventuellt kan sätta samman en kurs som motsvarar behoven. Dessa kurser ingår inte i programmets pris eller serviceavtalet. Avsnittet “Dokument och bruksanvisningar” innehåller även ytterligare dokumentation och de senaste rekommendationerna. Du kan självfallet ringa eller skriva till oss om du har frågor. Du kan också besöka vår sida med online-undervisning. Där kan du titta på video på RengöringsSystemets många funktioner. → Klicka här för att se online-undervisning

dataknowhow_rengoeringssystemet_support_1

Öppettider (kontor och support) Måndag – torsdag:     9.00 – 16.00 Fredag:                        9.00 – 15.30 (Stängt på helger och på alla danska helgdagar)


Få hjälp via fjärrsupport

1. Kontakta supporter per telefon

(+45) 71 74 74 75

2. Klicka på bilden för att starta programmet som ger åtkomst till fjärrstyrning av din dator.

Ge supportpersonalen det ID som visas på skärmen.

dataknowhow_support_3

(Välj “Kör program” och godkänn att programmet startas och förbindelse uprättas).

3. När ditt problem är löst avbryter supportpersonalen förbindelsen och du kan låsa programmet igen.


Obs!

Om du vill köra fjärrsupport från din iPhone eller Android-telefon, ladda ner TeamViewer-appen i App Store eller på Google Play.

Find RengøringsSystemet i App Store

När du skaffat hjälp När programmet starta och kör kan ännu ettt fönster öppnas som frågor om du tillåter att programmet upprättar en förbindelse och skickar skärmbilden till supoortpersonaen. Godkänn detta, annars upprättas ingen förbindelse. Programmet körs Längst ner i högra hörnet (vid klockan) visas nu en symbol som indikerer att kommunikationsprogrammet körs. Information om förbindelsen Din supportsession körs genom en SSH-tunnel med hög säkerhet och 128-bitars AES-kryptering. När förbindelsen avbrutits tas supportprogrammets aktiva komponenter bort från din dator.

 

Kontakt oss

Har du ett problem, en fråga eller om du inte är säker på något med RengöringsSystem får du hjälp på vår Hotline. Du kan ringa alla vardagar från kl. 9 till 16 (fredagar till 15.30) och få hjälp av vår duktiga supportpersonal. Observera att Hotline-support är gratis för alla nya kunder (upp till tre månader efter programköpet) och för de kunder som har ett Serviceavtal med oss. Ring och fråga om du inte är säker på om ditt företag har ett serviceavtal!

Frågar

Du kan också skriva din fråga i formuläret och skicka det till oss. Vi tittar på det och svarar så fort vi kan. Kom ihåg att lämna e-postadress och telefonnummer. Aps Data-know-how är också på sociala medier. Här kan du också hitta och kontakta oss.